خدای مهربان و بزرگ، ممنونم بخاطر همه چی...

دنیا میتواند مسجد باشد، اگر بخواهیم...

خدای مهربان و بزرگ، ممنونم بخاطر همه چی...

دنیا میتواند مسجد باشد، اگر بخواهیم...

همسرانه 1

يكشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۳، ۰۷:۵۷ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام همسر خوب من

الان که دارم تایپ میکنم ساعت حدودای 8 شب هست. از صبح ندیدمت. همیشه عاشق این شلوغی کار فرهنگی بودم. من تو رو با این شلوغی ها انتخاب کردم...

افتخار من همسر تو بودنه

خدا حفظت کنه برای من و امامم...


یازهرا


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۰۴
بی بی خانم ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی